Farväl bloggen! ;)


Julia partajar :D


Nu har jag packat har säkert glömmt det viktigaste brukar vara så :S
Då får ja vell hoppas på att Julia har med sig de om ja glömmt nått för hon brukar vara bra på att packa allt för mycket haha :D
Imon ska jag jobba sex till tre sen åker vi hem hämtar mina saker sen bär de av woohoo :D
På tors spelar Kevin han vill jag verkligen se så vi får hoppas vi hinner dit och se han.
Även Ulf lundell spelar på tors kan tänka mig att det är mycket äldre folk som tittar då men ja vill faktiskt också höra hans låtar för då blir man på riktigt sommar humör :D
Ne om man kanske skulle ta och köpa en Emd tröja denna gången så man kan satasa på att sova i den och andvända den efter min och Julias plan haha nej då de ska vi inte göra ;)
Ne fy fan nu orkar jag inte sitta vid datan längre de blir ¨så väldigt varmt.
Just de inte nog med att det är svin varmt på natten så man inte kan sova idag vakna ja av dom jävla fiskmåsarna dom skriker som satan precis utanför mitt fönster räcker de inte med att jag går upp klockan fem? Ska ja inte få sova nått? :O Dumma fåglar!'
Nu kommer jag inte skriva på några dagar men ska försöka komma ihåg att ta massa kort som ja kan lägga upp här sen :D
Önska mig en trevlig resa och håll tummarna för vädret blir bra.
Tjaooo!

Kommentarer
Postat av: Liiime

haha 5 är väl ingenting, jag brukar gå upp vid 4 ;) Hoppas ni får en kanonkul resa! (Y)

2009-07-02 @ 08:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0