Folket ..


Hitta en kul bild jag och Linda kom på att vi va dessa figurer för ett tag sen och hon har hitta massa bilder på oss i gänget som dom figurerna.
Men jag hitta den bästa som verkligen stämmer in på oss tycker jag :D
Längst upp till vänser Julia,Anna,ingen i vårat gäng, mitten raden någon annan och jag.
sen längst ner är det Tess och Linda.
Jag tycker verkligen denna stämmer till hundra procent såhär går de till när vi umgås :D


Jaha dax att nana nu kanske så man orkar upp i tid imon.
Så jag inte sover bort hela dagen när jag har en hel del små saker att göra.
Det har även hört av sig en hel del folk här i Borås som vill partaja med mig imon ska bli kul att träffa lite folk man inte träffat på länge :)
Ne nu ska jag nana och läsa natti natti bloggi
!

Kommentarer
Postat av: Liiime

hahah vilken klockren bild! ÄLLLSKAR DEN!:D:D:D visningsbild på facebook? JA TACK :D:D

2009-07-16 @ 17:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0