Fy FAAN!




Jag vill gå till spökhuset på grönan men de kan ja nog inte för då kan inte Julia sova på natten ;)


Helvete vad jag är trött nu känns som jag kan somna när ja står upp typ :O
Jag fick tag på världens jobbigaste vagn att plocka helt klart vagnen från helvetet! man plocka helatiden men aldrig kom man fram och aldrig tog den jävla vagnen slut de stog att det va en tre timmars vagn men de känndes som en tre dagars vagn.
Men nu är jag äntligen hemma!
Ska snart med Julia ner till stationen köpa våra buss biljetter till Sthlm :)
Då blir de grönan, shoppa och partaja så klart :D
Ska bli så kuul.
Sen ska även jag och Julia idag titta på hennes lägenhet som dom har som vi antagligen kommer flytta ihop till :)
Bra att man har nått att se fram emot efter jobbet.
Imon ska jag jobba på H&m igen sen blir det Eko på fredag.
Ne nu ska ja fixa lite saker tjaoo!

Kommentarer
Postat av: Liiiime

får inte jag följa med till sthlm? :(:(

2009-07-08 @ 19:36:46
Postat av: Hanni!

Joooo klart du får lime :D vi åker snart igen? :D

2009-07-09 @ 18:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0