Hanna Book..




Det blev inget jobb för mig idag för när ja vakna hade jag feber och ont i halsen och va helt snurrig så de känndes så ja skulle svimma.
Får knapra lite alvedon och ta de lungt idag så ja mår lite bättre och kan börja jobba så snabbt som möjligt igen.
Jag sitter här nu och tänker på vad man kan hitta på för kul i sommar för ja vill verkligen åka iväg bor bort, sommaren är vell till för att man ska hitta på massa kul saker?
i augusti blir de nog utomlands och sen funderar ja på om man kanske skulle åka till Gotland har aldrig varit där och de verkar vara riktigt kul där eller ja vet inte man kan ju alltid hoppas att de är kul.
Ne ja ska titta upp lite saker man kan hitta på hade ja tänkt.
Läste även Julias blogg nyss och fan va hon hade skrivit mycket de va kul läsning.
Dumma helg som tog slut bara :S
Ja glömmde att berätta om alla mina vackra smeknamn ja fick ;)
Hanna Book bara för ja va så lik henne och gjorde sönder en brassestol för ja va för tjock :P
A-4 pappret eftersom mitt hår va så vitt som ett A-4 snyggt!
Pamela Andresson utan sillisar..
Och sist men inte minst kåtHanna detta förstår ja verkligen inte varför ja fick :p haha..
Ne om man skulle ta och titta någon film tro.
Julia jobbar så ja har ingen att prata med  mobbad?
Ne nu ska ja gå tjaoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0