Hej då borran!


Anna va inte allt för bra på att ta kort men här är lite kort sen gårdagen iallafall :P


Igår va de party hos killarna på jobbet riktigt trevligt hade jag faktiskt riktigt goa folk va de :D
De va jag och Anna som va där :D
Men dock kom ja hem vid två och la mig vid tre sen kom Dahl och Lucas och hämta mig tjugo i sex alltså hade jag sovit två timmar :S
Mår inte allt för bra nu är helt slut tänkte sova i bilen till helsinborg nu hoppas ja kan de bara annars kommer jag svimma ikväll när vi ska ut :S
Ja som sagt åker Jag,Julia,Linda och Tess till helsingborg nu på festival över helgen ska bli kul:)
Kommer skriva när jag kommer hem sen.
Ne nu måste jag iväg Julia ska hämta mig nu Hej hej!








Alla utan Dahl och Anna är med på bilden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0