Hemma,, Hej Hej!





Hej hej då va man hemma i borran igen efter dagens utflykt med Anna till fbg.
Vi brumma ner i Annas lilla bil ja körde den va svår körd den, ja fick två kärringstopp när ja skulle börja köra bilen haha trodde ja hade slutat med sånnt för längesedan men antagligen inte.
Sen kom vi ner och då hälsa vi på Gitt på gården de va mysigt.
Sen åkte vi och köpte lite mat och fika och tog med de till stranden och satt där och slappa.
Det blev inget solande men de va mysigt ändå.
Sen när jag hade lämnat bilen hos Anna och skulle gå hem tror ni inte ja gör en vurpa IGEN! och slår i samma knä som sisst så ja kan inte böja benet nu :(
Dumma klumpiga Hanna!
Och de e typ var i knät eller nått för de är en stor röd bula, ingen klänning utan strumbrallor imon inte..
Nu har ja nopprat ögonbrynen nu ska ja bada sen sy om min kläning lite.
Tjaoo!


Gitts katt hade fått massa söta kattungar.


Molly låg och slappa under min solstol..



Här Anna drick min burn de behövs!! Drick drick drick!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0