Hemma i borran.. usha?



Tur att jag alltid är så seriös på bilder :P


Jaha då va man hemma igen.
Nu har jag varit med Linda och Julia alltid lika kul att vara med dom tur att jag har dom <3
Synd bara att inte Anna och Tess va med också då hade alla varit sammlade men de får vi vell ta någon annan dag.
Usha vad ja har ätit masa skit denna veckan så nu har ja fått ångest IGEN och ska sätta min på motions cyklen och bränna lite fett tänkte jag.
Och imon får ja ta mig i kragen och gå ut och gå i full fart!
Ska även göra lite andra saker imon ska hämta ut mitt paket från H&m,sola,Shoppa lite nödvändiga saker som ska med till Sthlm,Packa,Festa och gå ut och gå som sagt.
Ska ta det lite lungnare imon när ja festar för ja vill inte sitta heltbakis på en buss i massa timmar de känns inte så lockande.
Men ja känner också mig själv, att ja inte är så bra på att ta de lungt när ja festar men men.
Ne nu ska ja cykla tjaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0