Jävlar vad Hanna jobbar nu.




Yuuu så här fräsh är man nu när man vakna fem och har jobbat :P


Jaha då va man hem kommen från jobbet, idag gick allt faktiskt ganska fort inte alls så segt som igår.
Imon ska ja jobba på Eko så då kan ja sova lite längre men får däremot jobba längre också  jobba över en timma.
Sen fråga dom om jag kunde jobba på H&M på lördag också så då är det bara till att jobba igen sen åka till stugan till fbg efter jobbet.
Jag behöver alla pengar ja kan få så jag kan shoppa allt jag vill i Sthlm och festa och göra allt ja vill göra wooho :D
Ja vill faktiskt även åka dit någon mer gång i sommar så de är ju bara att spara ihop pengar till de också.
Äntligen fick jag med mig Julia dit efter massa tjatande haha känns som ja har tjata om att åka till Sthlm sen vi va där sist nu och alla tycker bara att ja är konstig att ja vill åka dit.
Men jag tycker de är kul där faktiskt när jag va liten hata ja de men sist när ja och Julia va där gilla de väldigt väldigt mycket :)
Jaja vad händer i veckan då?
Jag åker ju ner till stugan i Fbg men om det inte blir fint väder är de inte kul att vara där en vecka ja vill åka iväg.
Kanske kan få med sig någon till båstad en dag och titta lite de skulle varit kul ju.
Ne nu ska jag slappa lite i soffan ja vill ha godis också men ja ska ju inte äta sånnt nu inte för de går så bra men men.

Kommentarer
Postat av: Julia

Vi får väl åka dit, till sthlm, någon gång senare med när du är ledig. typ augusti/september :)

2009-07-09 @ 19:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0