Kasta bort en Fredag!





Fan vad tråkigt de är att bara sitta hemma själv en fredag kväll jag är verkligen så party sugen när man vet att man kan gå ut!
Ingen vill hänga med ut idag :(
Har inte hittat någon att va ute med imon heller men annars får ja vell gå ut själv för ja vill ut :D
Även om ja inte kommer ihåg nått från gårdagen haha..
Jag och Malin har varit på dejt nu vi va på bio och åt på resturang väldigt mysigt va de :)
Men nu har ja lite smått panik av att bara sitta hemma ja är inte bra på att sitta hemma och inte göra nått!
De känns om jag kastar bort en fredag när ja bara sitter hemma :O
Detta är första helgen på väldigt länge jag inte är ute tre dagar i rad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0