Klart för Sthlm :D


Dax att åka mc någon dag snart igen tycker ja :)

Hej hej!
Nu var allt bokat för sthlm gott de ska bli så skönt att komma ifrån borås usha vad jag hatar att vara här kul att känna så när man bor här :S
De ska bli kul där med att shoppa,grönan, mysa, festa och mycket annat kul :)
Jag är så trött nu funderar på att sova snart kanske men de kommer vell går sådär när de är folk här.
Ja är sjuk också har inte kännt så mycket i halsen nu på en dag men nu hade de kommit tillbaka igen känner ja halsen gör ont och näsan är täppt jaja jag får vila upp mig i stugan denna veckan.
Imon ska vi går ner och titta på melody club i stan om det är dom eller någon annan äta nått gott på jensen och dricka lite de blir mysigt :)
Linda och Tess går vell ut sen man jag orkar inte de jag ska jobba på fredag inte för de brukar hindra mig men ja känner inte för de nu inte i borås!
Ne nu ska ja ducha hej hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0