kosta för att gå i skolan :O





ja och Julia i Sthlm..


Jaha nu har ja haft en riktig slappar dag bara varit inne hela dagen, och innan tyckte ja de va skönt men nu tänker ja för mycket och tycker de är döden att bara sitta inne.
Jag tänker på vad jag ska göra med mitt liv ja vill göra så mycket men jag har inte råd med det och ja vill heller inte göra alla mina planer själv :S
Och de verkar inte heller som mina vänner är lika desperata som mig att verkligen komma bort från Borås.
Jag vill göra nått inte bara vara fast här och ha samma liv i 60 år.
Jag funderar starkt på att utbilda mig till frisör de är nått jag alltid har velat göra men hade för låga poäng för att komma in på frisörlinjen här hemma.
Så man kanske ska ta tag i det nu då och utbilda sig?
Och eftersom jag vill utbilda mig i sthlm så kan ja ju passa på att flytta dit och gå i skolan där de hade jag nog trivts med.
Visst de hade varit tufft att plugga men då hade jag verkligen pluggat till något ja va intresserad av.
Bara de att jag tittade lite olika skolor nu och de kostar typ 92 000 för att gå på dom skolorna:O
Vart får man tag i dom pengarna?


Kommentarer
Postat av: Anonym

man tar studielåån ;)

2009-07-27 @ 21:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0