Kvar här än.





Tjaao!
Jag är kvar i Fbg än :D
Imon åker ja dock hem :S
Men men ja behöver inte vara hemma så länge innan ja åker iväg igen woohoo :D
Imon när jag kommer hem blir de film och mat med Linda, Julia skulle också titta förbi en stund de blir mysigt.
Sen tors så ska ja shoppa lite saker gå ut och gå sen festa lite men bara lite lagom för på fredag ska jag upp tidigt och sitta på en buss i ett antal timmar.
Imon får vi vell se om de går att sola, då ska ja försöka hinna med det också.
Det känns som jag blir jätte röd den dagen jag solar sen nästa dag när ja vaknar upp är ja blek igen.. vad händer? :o
Jaja nu ska ja slappa lite på altanen igen med familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0