Natt!




Julia och jag på Linda och Tess hotell vi står och smörjer in benen för kvällen haha :P

Idag har jag inte varit hemma så mycket så har inte hunnit skriva så alls mycket idag.
Men jag var iallafall i stan och i stallet med Anna vi åt buffe och besiktja hennes häst och titta i stan.
Jag beställde även tid för att tjocka ut mitt hår på tors de är riktigt behövligt!
Sen åkte ja hem och då kom Linda vi gick ut och gick sen titta vi på Wallander och Norbit och prata en massa de va mysigt :D
Älskar verkligen när man är med vännerna då vet man varför man har stannat i borås i alla år.
Fick även lite bilder av Linda från Hbg ska lägga upp dom men orkar inte de nu för ja måste sova men ja lägger upp dom imon.
Natti natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0