Nej jag är inte kär i dig!



Detta är min räddning nu när mina skor skaver :P
Men idag köpte mamma typ liknande foppatofflor fast fina jag kan ha på jobbet.

Ännu en arbetsdag har gått och nu är de bara två arbetsdagar kvar till de blir festival i helsingborg med Julia,Linda och Tess :D
De ska bli riktigt kul som vanligt längtar jag bara efter att komma bort från borås känner jag.
Helgen efter de har jag inte planerat in något än och jag får panik över de måste planera in nått där så jag slipper vara hemma i tråk borås på helgerna.
Sen blir det nog en helg till i sthlm snart hoppas jag på att jag får med mig någon dit :D
Imon blir de jobb som vanligt upp tidigt och va som en sombie på morgonen och resten av dagen jag börjar kanske komma igång lite vid fyra tiden.
Tänkte lyssna massa party musik imon på jobbet så jag blir på party humör för jag ska på förfest till Johan på kvällen de skulle va några killar från jobbet där alltid trevligt och träffa nytt folk :) Jag och Frida ska dit de ska bli kul att träffa henne också :D
Sen ska jag upp klockan fem på fredagen också de kommer nog inte kännas så lockande men men vad gör man inte för att ha lite kul.
Och en sak som är väldigt konstigt med mig det verkar som alla tror att jag är kära i dom för att jag är trevliga mot dom eller skriver eller pratar med dom.
Vad händer ja tror jag är den som verkligen är mäst off av någon så tror dom de om mig? :O
Jaja men ni som läser så är jag inte kära i er bara för jag är trevlig mot er eller skriver på facebook haha gud va sjukt men men sånnt är vell livet.
Ne nu ska jag titta lite tv sen nana kudde Tjaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0