Ögongodis.


Dax att sova?


Nu har jag äntligen jobbat klart på Eko de va riktigt segt idag antagligen för ja har jobbat hela veckan så ska jag jobbba imon också kanonkul verkligen.
Nej de är de inte men de e kanonkul sen när pengarna kommer :D
Imon ska jag Jobba på H&m ska lära mig lite nya saker de ska bli kul faktiskt.
Ja det har inte hänt så mycket annat idag än att jag har jobbat och smsat massa med Julia under rasterna.
Hon är i Sthlm nu men hon hade inte sett några snyggingar än illa illa.
På fredag ska ja också till Sthlm wohoo wohho de känns verkligen som jag har skrivit de i varje blogg inlägg nu men då kankse alla fattar att jag tycker de ska bli riktigt kul.
Imon så jobbar jag till två sen åker jag och familjen till Fbg till en stuga de ska bli skönt att komma bort lite:)
Ne usha vad trött jag är nu, nu är det dax för tv igen just nu känner jag mig som världens tråkigaste människa.
Och just de ja de är ett nr som ringt mig heladagen jag vet inte vem detta är och har inte kunnat svara för ja jobbat så om ni vill nått så spela in på tel svaret haha ;)
Tjaaoo!


Malin ville vara med så de fick hon och jag är väldigt engagerad på detta kortet känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0