Paaanniiikkk!





Jag får verkligen panik nu när jag är hemma och det regnar ute och man inte har någon kompis att hitta på något med!
För det första vill jag absolut inte vara hemma när jag väl är ledig en vecka nu, och för det andra regnar de så då kan ja inte bada och sola ute heller och för de tredje jobbar Julia och Tess, Linda vet ja inte vad hon gör nu och Anna ska byta häst i veckan så hon kan inte åka iväg.
Vad gör man?
Någon, vem som hellst som vill åka iväg kom nu åker vi för jag får panik av att vara kvar i borås när jag är ledig...
Familjen har åkt till Sthlm nu och ska vara där i tre dagar jag fick inte följa med och de är ja också deppig för :(
Då hade ja fått komma till Sthlm lite och sluppit sitta här hemma i borran i regnet!
ÅÅÅÅ ne nu ska ja ringa Linda innan jag får spader...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0