Sådär!



Nyktra? ja gissa själva..

Nu var man hemma från jobbet inte så ont i fossingarna idag men i axlen där emot :S
Dumma skada de e inte är bra att rida  :P
Nu ska jag göra lite sallad och äta lite sen så slutar Julia snart och då ska ja med henne till stallet tar vell med någon av småttingarna och går en bit med dom får bort lite fett från både mig och hästarna bra ide ;)
Konstigt nog så är ja på cp/party humör men inte party humör här i borås så klart usha usah!
Parapapapapa! haha ta de lungt nu Hanna ;)
Ne nu ska ja shoppa från H&m lite sen imon eller nått så måste ja gå och handla en god parfym de behövs ju till sommaren en ny sommar doft ! Tumme upp!
Ne nu får ja nog ta och lugna ner mig lite haha jag lyssnar massa party musik gör de inte direkt bättre nu lyssnar ja Lady gaga Lovegame as bra e den love it al lot;).
Tjaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0