Soool <3


Hitta denna bilden på Joppes sida älskar den för här ser man verkligen att det är sommar :D
Dock ser ja lite mobbad ut men de bjuder ja på haha..



Hej Hej bloggen!
Idag när ja vakna va de regn regn regn här i Fbg.
Ja blev lite deppig för ja hade tänkt att passa på att sola under den tiden jag är här.
Men men tänkte ja och börja fixa mig för att ta en dag på stan istället men när jag va klar så hade de blvit sol:D
Så idag har ja solat och shoppat.
Ja blev inget brun av solandet men de är ändå skönt att sola för då känns de att det är sommar.
Det ja shoppae idag var ett par jeans shorts på Bikbok.
Väldigt sköna är dom älskar dom redan.
Nu tänkte jag sätta mig med familjen här ute på verandan och grilla och dricka lite de blir mysigt :)
Hoppas på sol imon också så ja kan sola då.
Tjaoo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0