Stuff!

Nu är det dax att lägga upp lite bilder för jag har varit kass på att ladda in bilderna från mobilen på datan på sista tiden.
Och eftersom jag tycker de är kul att titta bilder på andras bloggar tänkte ja vara så snäll att lägga upp bilder här så nu får nått kul att titta på ;)


Fin bild på mig när jag jobbade i Fredags.


Detta va nog behövligt för Linda på Söndagen.
Hennes mamma tyckte hon söp varje gång hon va nere i Fbg så hon köpte detta till henne :D de gillar vi haha.


Ja smälter in bra med min nya klänning i skinnsoffan i stugan.


Snygga vinter klädsel på nätterna, såhär såg ja ut i Töreboda när vi fick för oss att vara uppe hela natten och inte sova nått.
Väldigt vacker tycker ja andra tyckte ja såg ut som Hanna Book för allt va så knöligt haha.


En kompis ring jag fick av Linda :D Väldigt söt va den tycker jag.


Svenska gubbar?


Nya shortsen. (Y)


Pappa och dotter nyberg på bryggan i Fbg :)
Synd de att vi är släkt? ;)


Ja ville visa upp min ring för kameran de gick vell sådär :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0