Stugan, Bakis på altanen.



Bakis på altanen .


Jaha då var man nere i Fbg i stugan här som mamma och pappa har hyrt.
Väldigt fin stuga as fin inne är den :)
Jag sov dock inte här inatt för jag va med Linda och Tess ute på glommen festivalen sen sov ja och tess i Lindas villavagn.
Det var vell sådär men jag hade kul för ja va med flickorna.
Fan vad jobbigt när man jämför allt med Töreboda eftersom det var så jävla kul där så känns alla andra partyn man är på nu inte alls nått kul typ.
Jaja de kommer vell dom partyna också som är lika kul som töreboda.:)
Såg inte en enda het kille igår heller alla känndes små och omogna och inget för mig men men som sagt så blev de en tjej kväll och de va behövligt :)
Synd bara att Julia va i sthlm så inte hon också kunde varit med :(
Jaja nu ska vi åka till Ullared ska till Gekås titta lite se om man hittar något fint :)
Tjaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0