Teddy är en cool kille.



Ja förra sommaren innan utgång, jag ser ut som en riktig mamma haha..


Nu har jag läst lite i boken ska spara lite så jag har nått att göra på tåget hem också.
Inget solväder direkt idag heller, väldigt tråkigt tycker jag.
Vi ska nog grilla och så innan jag åker hem, mamma,pappa och Malin stannar ju här i stugan lite längre men de kan inte ja göra eftersom ja måste hem och fixa en hel del saker innan jag åker till Sthlm på fredag.
Ja jag får ju inte glömma berätta varför ,Teddy är en cool kille är över texten på detta blogg inlägg.
Det va så att Malin va ute med Teddy här på gräset och hon titta iväg en stund och stod och drömmde sen när hon tittade tillbaka på Teddy så hade de kommit fram en katt till Teddy som stod och lukta på han Malin fick lite smått panik och tänkte hrädda Teddy från katten.
Men Teddy behövde inte hjälp han bara titta Coolt på katten och tänkte oj de va en konstig kanin sen fortsatte han äta.
Haha alla som vet hur Teddy ser ut och är kan tänka sig hur kul detta såg ut :D


Teddy tittar djupt in i kameran ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0