Är jag fast här i Borås för alltid?





Nu sitter man här och har lite smått panik som vanligt.
Kan jag inte bara få mer tider på Eko nu så jag kan åka iväg herregud ska pengar få stoppa ens drömmar och göra så man inte kan leva livet så som man vill? :(
Nu har vi bokat biljetter och tältplats på Töreboda ska verkligen bli skit kul se lite snygga killar ha trevligt och bäst av allt komma bort från Borås :D
Men nu är det de med Gran Canaria jag vill åka jag vill åka men har jag ett jobb att komma hem till sen eller inte?
Ne nu ska jag prata lite med Malin sitter här med henne nu och lyssnar musik och sitter vid datan.
Idag har jag och Linda varit i gbg sen va jag med Julia en stund också :)
Imon ska jag till läkaren och till banken tänkte jag.
tjäna lite pengar imon också kanske det vore inte helt fel! ge mig mer arbetstider!
Är jag fast här i Borås för alltid? det känns för fan som ett fängelse:(


Kommentarer
Postat av: Anonym

a det är du :P



/ramin

2009-06-15 @ 23:37:13
Postat av: Anonym

Neeeej ramin sluta de vill ja inte va :O

2009-06-16 @ 11:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0