:D



Hela Malin :D

Nu har Malin gått iväg till sin skolavslutning tänk att hon slutar nian nu de känns som de inte alls va längesedan ja va med henne på skolavslutning när hon sluta ettan:O
Inte de finaste vädret för skolavsluning men men alltid gott att sluta i vilket fall.
Imon ska jag faktiskt jobba ska bli skönt så jag gör något vettigt på dagen.
På lördag ska jag och Julia beställa biljetter till festivalen och titta vandrarhem :D
Wohoo de blir skit kul Tess åker inte med oss ner men vi som åker ner är jag Julia och Anna hoppas även på att Linda ändrar sig och hänger med.
Ska bli kul att träffa Julia på lördag känns som de var år sedan jag träffade henne och prata massa skit.. jag saknar ju dig arbetsnarkoman ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0