En ny dag.



Hej hej bloggen..

Nu va de en ny dag igen.
Jag sov inte alls bra inatt vände och vred mig och sov allmänt kass bara.
Men jag fick pankakor till frukost som mamma hade gjort som ja sa att jag va sugen på igår de va riktigt gott sen efter frukosten så fixa jag mig lite känndes som de va ett tag sen ja gjorde de sist :P
Sen åkte jag och Malin och handlade mat jag känner mig riktigt stolt över oss vi va så snabba och duktiga haha.
Nu sitter jag här och ska snart åka och handla en tårta hos Linda som vi ska fira Malin för hon går ur skolan idag alltså slutar nian wohhooo grattis lovli :D
Ne nu ska jag titta en film också ja ska titta på allt flyter hoppas den e kul. :)
Just det jag hoppar nog över att gå till läkaren idag jag får göra det nästa vecka istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0