:(





Snoka fan jag sa det igen snoka snoka snoka :D
Haha jag de känndes konstigt men bra att jag gjorde det för nu fan här kommer vi Gran canaria :D

Ne usha vad jag känner mig ful nu känner att vad ja än gör så känner jag mig fulast i hela världen :(
Så jävla jobbigt att ha såhär dåligt självförtronde alltså.
Kanske inte är så konstigt när man har fina kompisar och varje gång man är ute så dras killarna till dom och tycker att dom är så intressanta så sitter jag där själv med mitt dåliga självförtronde och bara mår ännu dåligare över hela grejen.
Inte så kul alls faktiskt as jobbigt är det att känna såhär.
Varje gång man fixar sig känner man sig aldrig nöjd med sig själv och ser bara hur fina alla andra är.
Jobbig jobbigt vad gör man åt detta? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0