:(




Såhär såg tanden ut från början.
vet inte om man ser riktigt men vill bara se om färgen blivit nått bättre.
Här är tanden mer röd för den va blodfylld då.


Jaha då har man varit hos tandis nu då.
Jag får gå med denna grå tanden ett tag till :( inte nog med att jag har ett ärr på kinden och läppen och vid tinningen nu ska ja också gå med en grå tand ännu längre :(
Usha usha ja som trodde ja skulle få en vit tand ´till festivalen så va det bara ärret på läppen som va kvar.
Men nej nej med min tur så ska även tanden förbli grå i två månader till, om inte mer!
För idag när jag va hos tandis rensa han ur tanden igen och så sa han att jag får komma tillbaka om ca två månader så ska han se om den har läkt riktigt då för nu har han rensat och sprutat in massa mediciner i tandköttet.
Och om den inte har läkt riktigt då, då ska han rot fylla den och se om dom blir bra och sen så om den då är bra ja DÅ kan han bleka den.
Fan jävla tand nu kan ja ju verkligen inte le eller känna mig nöjd med mina tänder eller läppen :(
Jaja nu ska ja snart ner till Julia och prata med henne sen ska jag mamma och Malin iväg och bada.
Ja får vell bättra på brännan lite nu så ja inte är krit vit och har en grå tand!.
Ne nu får jag släppa detta jag kan ju ändå inte göra nått åt det.
Tjaoo.


Och nu ser den ut såhär.
Om ja inte inbillar mig syns de inte så jävla mycket längre (hoppas ja)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0