Framtidsplaner.




Hej hej bloggen.
Nu sitter jag här hemma jag sov till ca 10-11 och sen gick jag upp fixa lite här hemma cyckla lite på motionscycklen och nu har jag läst en massa i Carolinas bok.
Man blir så sugen på att bara åka ut och resa när man läser den.
Jag hade verkligen inte velat gå igenom allt de hon gjort vissa saker är verligen jätte läskiga men ändå har hon levt livet och kan känna de att hon gjort nått kul med livet hon gjorde precis vad hon ville göra, hon levde innan hon slog sig till ro.
Så vill jag också känna så nu har de fått mig att tänka lite hur jag ska lägga upp allt detta jag har kommit på lite hur jag ska göra iallafall, tänkte skriva ner det här så har jag de att gå tillbaka till sen när jag glömmt av vad de va ja skulle göra ;)
Först nu i Juni ska jag jobba lite fira midsommar och försöka röra på mig lite mera än jag gjort innan.
Sen i Juli så får Linda semseter så då ska vi hitta på massa kul.
Först blir de att jag och Julia hoppas verkligen att Linda också vill följa med åker till skövde festar där lite sedan vidare till Törebodafestivalen tittar Emd festar där träffar nytt folk det är alltid kul.
Sen veckan efter de så blir det kräftfestivalen för mig,Tess,Linda och Julia.
Efter det är de båstad då ska vi vara där på tennisveckorna och festa till det.
Sen veckan efter det planerar vi att hitta någon billig sissta minuten resa och åka iväg och sola,bada och festa lite till.
Sen är de typ augusti då ska jag jobba ihop pengar och hitta på kul saker då också så klart men inget inplanerat än.
Sen vill jag nästan åka iväg och jobba i september men jag vill ändå Fira min och Lindas födelsedag här hemma först.
Och det är ju i oktober så jag vet inte riktigt hur det blir me de men annars får man vell göra så att man åker iväg jobbar kommer hem på sin födelsedag och sen åker iväg och jobbar igen.
Just nu känner jag att jag kan tänka mig att jobba i nästan vilket land som hellst bara jag får nått nytt och kul att göra sen åka vidare till nästa land.
Jag hoppas verkligen Linda vill följa med mig hon är den som är mest på nu och verkligen också verkar vilja detta.
Julia vet nog inte riktigt själv än om det är detta hon verkligen vill, men de vet jag jag vill bort från borås iväg och leva livet de har jag alltid vetat att jag velat och nu är de dax att göra de till sanning också.
Men om de blir så att Linda inte vill följa med i slutändan får jag helt enkelt ta ett au pair jobb i ny.
Och uppleva det själv :)
Så får de bli jag vill även åka till sthlm nu i sommar så de måste jag trycka in någon helg också. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0