Godmorgon!






Godmorgon godmorgon nu ska jag snart åka och jobba ihop lite pengar :)
När man tittar ut idag så öser det inte ner och jag har inte hört smatter på rutan hela natten wohoo de har slutat regna iallafall för stunden.
Jag satt och räkna ihop mina pengar igår ja tror det kommer räcka om jag typ lever på nudlar som jag har tagit med mig hemifrån och hittar en billig flygresa dit.
Men jag känner mig så velig nu alltså :( jag vill verkligen åka utomlands och jobba de har jag velat hur länge som hellst och nu känns de som jag äntligen har chansen att utbilda mig och sen jobba utomlands vart och hur länge jag vill.
Allt hade varit så mycket lättare nu om jag bara hade fått lite mer tider på eko så jag hade vetat helt hundra procent säkert att jag klarar mig med pengar och sluppit oroa mig för det,
För just nu känner jag att ska jag verkligen åka slösa dom pengarna jag har och när jag väl har slösat dom pengarna kanske jag inte ens har råd med mat där :(
Fan vad jag hatar detta alltså ska ens drömmar få stoppas av pengar?

Sen då?
När jag kommer hem igen har Linda en lägenhet och ett jobb att åka hem till och bara fortsätta leva sitt liv efter ett litet äventyr.
Men jag då? jag har varken jobb eller lägenhet.
Fan vad jobbigt detta är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0