Godmorgon..






Nu har ja vaknat eller a vakna faktiskt för en timma sen av att Julia sms att hon träffat en heeting på sin intervju att han låg i höjd med Erik och då va han nog het eftersom Julia tycker Erik är den hetaste kille hon sett.
Ja blev allt lite avis ja vill också träffa en heting ;)
Så nu har jag suttit vid datan i en timma så de kanske är dax att äta frukost nu eller?
Idag ska jag till tandis igen och se vad dom kan göra åt min mörka tand, de va as jobbigt igår när vi såg på Emd och det va  massa folk runt en ja ville ju inte skratta så varje gång ja skratta fick ja hålla för munnen för tanden ser förjävlig ut.
Sen ikväll ska jag med Julia och titta balen kommer bli så jävla sugen för idag är de Aspero som har bal och då kommer man tänka att de va man själv för ett år sen :(
Nej nej nu ska vi inte tänka så Hanna sommaren kommer ju bli den bästa någonsin denna sommaren de som är på tur nu är midsommar, festiva och Båstad.
De e den första månaden sen i juli då fan :D
Ne nu måste jag äta känner att jag är hungrig ha de bra :)..

Kommentarer
Postat av: julia

Festivalen och båstad är ju i juli ;)

2009-06-03 @ 16:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0