Hannas vanliga tur :S





Jaha de va va vell min vanliga tur kul kul..
Tanden är död och på fredag fick jag en ny tid så han kan försöka fixa den alltså försöka!men med min tur kommer de alltså inte gå.
Han ska gräva upp tandköttet och gräva bort allt dött, närver och sånnt sen fyller han igen de.
Men nu kommer de.. MEN om jag har en spricka i tanden som de såg ut som ja hade men han inte är helt säker på går de inte göra såhär heller, men de märker man först när tanden inte blir vit utan den förbli brun.
Och då får man en ny tid och då är det dax att dra ut tanden och ersätta den med en plast tand och detta tar hur långtid som hellst.
Men med min vanliga tur tror ja de kommer gå så att ja gör de första, tanden förblir brun sen får ja dra ut den och då börjar allt annat krångla.
Haha de e ju bara att skratta åt de för detta är verkligen ja jag har sånt flyt jämt jämt .. Inte!!

Inte tur med Spel,Hälsa,Hästar,Kärlek,Killar,Jobb,Läppar eller Tänder vet någon när detta vänder?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0