Hej IGEN ;)



Bullan och jag..


Hej hej nu va de dax att skriva igen :P
Mitt ansikte är nästan blått nu och ja är super varm i hela fejjan men imon kanske de har gått över lite till brunhet istället för smurf?
Imon ska jag till tandis också och se vad han säger om tanden, den har faktiskt kännts konstig nu så vi får hoppas att den ser bra ut.
Nu har jag även tittat på den nya Wallander den va bra den.
Ne om man kanske skulle sova snart så man orkar upp till tandis imon.
Jag ska faktiskt träffa Julia en liten snutt imon också ska gå ner till hennes jobb när hon har lunch så ska vi prata lite de ska bli skönt vi hinner aldrig träffas nu längre när hon jobbar det är väldigt tråkigt.
Natti natti...
Håll tummarna för att min tand är bra imon när jag tittar den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0