Hemma från Eko!


Blekfis i mallis :P


Nu va man hemma från jobbet igen.
Denna dagen va nog den segaste på mina tre år jag jobbat där.
Det var ju jätte fint väder så inga folk ville vell vara inne och handla då så de va helt tomt och när ingen köper nått finns det inget att plocka upp,
Så ja plocka upp det som fanns prismärkte en massa sen städa jag och nu äntligen är jag hemma igen.
Men en bra sak, jag hade fått löneförhöjning tumme upp! :D
Underbart väder det är idag sverige är ett vackert land ett vackert land är sverige!
Imon bär det av till Vbg för min och lillasysters del, ska bli underbart gott att sola en massa.
Ne nu ska ja vara lite social mot mamma vi sitter här på balkongen nu riktigt gott.
Funderar på att titta Twilight igen ikväll haha kan man trötta på den filmen
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0