Hemma från segaste dagen från jobbet.







Herreguuuuuuud säger ja bara vad denna dagen va seg på jobbet känndes som den aldrig skulle ta slut.
Det är så jobbigt när ja inte kan le och skratta åt kunderna, vill inte att dom ska se min fula tand så istället körde ja tråk Hanna.
Och när ja körde tråk Hanna blev jag as trött.
Efter ett tag kom jag på mig själv med att jag sov fast hade öppet ögonen typ :O inte bra att sova i kassan.
Ja tänkte jävligt mycket också ja tänkte på de att man inte ska nöja sig med något om man inte vill ha de man ska verkligen vänta och ta de man verklign verkligen vill ha och våga satsa.
Detta prata jag och Julia om igår och ja kom på de, fan vad bra de hade varit om man fick träffa alla människor i hela världen för då skulle man vell träffa någon som man verkligen ville ha och hitta ett jobb som verkligen passade en själv :)
Väldigt bra ide tycker jag själv :)
Jag får lite smått panik nu när ja inte har nått att göra de känns som de varit fullt upp med kul saker alla andra dagar och dom dagarna jag har framför mig nu är det inget kul att se fram emot :S
Hum man får hitta lite små saker att göra nu tycker ja kanske åka till Gbg någon dag och festa :D
Ne nu ska ja titta Wolverine för de blev inte av sist ja somna som vanligt :P
Och imon blir de till att gräva upp hela tandköttet mumma vad jag ser fram emot de INTE.. jaja nu ska ja gå ifrån datan.
Tjaaoo alla glada..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0