Inget vidare!


Någon tar kort när Anna förklarar nått, snyggt ;)

Igår så jobba jag till fem sen bar det av till Fbg med Anna och Linda.
Men Linda va borta på krogen och sen när det hade stängt som vanligt typ så vi hade ingen stans att ta vägen för Linda hade nycklarna till bilen så vi fick åka hem till borås igen.
Jag börjar bli trött på detta nu att hon bara försvinner tänk om detta händer i Grand canaria ska jag verkligen åka? för jag vet ju verkligen att det kommer att hända där också :S
Orkar inte skriva om det här känner mig så jävla sviken bara vill ju inte att det ska bli såhär ju :(
Jobbig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska verkligen inte tvinga dig att åka. tvivlar du så stanna hemma istället! jag åker själv då!väldigt roligt att du skriver de på din blogg istället för att prata med mig om de. du vet lika väl som jag att min mobil gick sönder igår och jag leta efter er ett braaaa tag. du skriver att du kände dig sviken men vad tror du jag kände när du gick omkring med anna, kände rätt utanför kan jag säga. och vad tror du jag kände när du sa att ni va hemma i borås? Kuuuul..........

2009-06-14 @ 18:15:15
Postat av: Anonym

Jag va med dig hela kvällen eller inte när du sa till mig att gå för du skulle ragga på killar som ja va i vägen för. anna träffa jag bara när ja skulle gå ut. vad skulle vi göra då vi hade ju ingen stans att ta vägen skulle vi sovit på gatan?

2009-06-14 @ 18:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0