Ja vill ha!!!




Julia och Linda när Julia tappat min mobil i hennes gräddklick.

Idag va en riktigt bra dag vi åkte till Lisseberg och gick där och åt god glass och titta :D
Blev jävligt kallt dock jag hade shorts och linne och de blåste som fan så ja gick och frös ihjäl men man får vell stå ut om man verkligen vill se nått bra ;)
De bra vi skulle se va Emd som va på lisseberg.
Dom va riktigt bra  dom dansa och sjöng och va allmänt snygga de va jag, Julia, Linda och Tess och alla 10-15 åringar haha.
Sen efteråt så skrev dom massa autografer så vi gick förbi där och skulle se dom nära, och de fick vi :D men va snygg mattias är, vart fan finns dom killarna här i livet?:O Vill ha! kan man beställa en sån på internet? ;)
Herregud barnen blev nog rädda om dom hörde oss prata när Emd sjöng haha eller va säger du julia ;) vi e inte alls desperata nej då nej då;) haha..
 Vi hitta även Lindas husdjur Abbe aborre på golvet i spel hallen så han fick åka med hem men först fick han vara med och fika ;)
Haha de va lite kul när vi stog där bland 12 åringarna skreck en: Danny jag ringer dig när jag blivit lite äldre typ 20 så kan vi gifta oss. Haha och där stog vi och skämmdes och kännde oss äldst i skaran ;)
Ne nu ska ja sova tjaoo!!


Vi håller oss lite i bakgrunden vi lite äldre ;)


Abbe fick smaka lite varm o`boy av Linda .


Riktigt heeeeet! ja tack ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

Det var inte jag som tappade din mobil! det var ju linda du skulle ge den till :P

2009-06-03 @ 08:39:45
Postat av: Hanni

Oj just de de va de ju dumma linda haha ...

2009-06-03 @ 15:49:14
Postat av: Lime

haha snackar ni skit va? ;D ja förlåt, förlåt förlåt..de va inte va meningen..härmar hanna på krogen :D:D

2009-06-03 @ 21:40:07
URL: http://Lime
Postat av: Hanni..

Nej linda bara sanning din klumpis ;) föörrrllåååt då :O :;) grr heta killar dom där vi såg i gbg :D

2009-06-03 @ 22:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0