Jobbdag!



Bild från midsommar på förfest hos Anna :)


Idag har jag jobbat från elva till fem de va vell helt ok idag gick ganska snabbt va först på trägårn men de va så mycket folk nere i butiken så jag va tvungen att hoppa in i kassan där istället.
Nu går Carina på semester så nu får Hanna ta över ridavdelningen det ska bli kul :D
Alltså gud vad jag längtar till Töreboda nu :D och till Gran Canaria men mest till Töreboda just nu eftersom det är den närmaste resan.
Det är bara två veckor kvar wio wii :D
Någon som har ett tält att låna ut? säg till isåfall!
Imon får vi se om de kanske bli så fint väder så man kan sola? man kan ju alltid hoppas.
Ne nu ska jag läsa i när jag hör din röst.
Jag är helt besatt i boken jag tänker på den heltin och vill läsa helatin kom på mig själv idag på jobbet när jag satt och längta hem för att jag ville läsa.
Då är boken väldigt väldigt bra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0