kallt som satan :O






Jävlar vad kallt de va att titta på balen de blåste som de va full orkan, stakare som behöver ha bal i de vädret vi hade sol och ca 25 grader de va mysigt :)
Fan vad Nordin har lyx då han fick gå en gång till ja vill också göra de ju :( fast de kan ja ju inte nu min klänning är ju såld.
Nu ikväll blir de lite slappar kväll sitta framför tvn och sen titta filmen med Wolverine den e nog bra eftersom jag älskar X-men filmerna gillar jag nog också denna filmen.
De känns som de va ett tag sen jag va hemma en kväll och bara slappa har varit ute på en hel del nu de e as kul :)
Jag måste leva liveit nu menas ja kan.
Ska leta lite jobb utomlands nu också så man kankse kan åka efter sommaren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0