Kan det fixa sig kanske?





Nu har jag och Malin varit ute och gått femkilometarn fan känndes som den aldrig tog slut men tillslut kom vi fram till moppen igen och kunde brumma hem.
Japp vi fick åka moppe dit för att gå ut och gå vi kunde ju inte ta bilen för mamma hade den till jobbet.
Och nu har jag bara slappat framför tvn och tittat på vi hade iallfall tur med vädret :D
Den är jäkligt kul faktiskt.
Och när jag satt och titta på den så ringde det från H&m så jag ska dit på arbetsintervju imon :D
Gissa hur glad jag belv för det?
Men de brukar tyvär aldrig gå bra på mina arbetsintervjuer men imon ska de göra de :D
Och midsommar närmar sig wohoo då blir de tårta midsommarkrans och massa dricka och trevligt med vännerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0