Kört av vägen :O





De blev en oväntad kväll igår.
Ja och Linda satt och prata på msn igår och så fick båda vi smsa av två killar från fbg och vi blev lite sugna på att åka ner och partaja.
Så Linda sa till mig att fixa mig och tio minuter senare satt vi i hennes bil påväg till Fbg ännu en helg :D
Jag satt och sminka mig på vägen ner och Linda körde som en blå dåre hon körde nog i 160 nästan hela vägen de tog en timma ner.
De va inte de lättaste att sminka sig när hon körde men de gick, blev la inget vidare men vem ser det när alla som redan är på krogen är fulla ;)
När jag hade sminkat klart mig och vi satt och prata lite och då kommer det en sväng på en liten liten väg Linda försöker svänga men bilen vill inte svänga och de ligger massa grus på hela vägen.
Pärlan (Lindas bil) åker rakt ut med oss på en åker och både jag och Linda blir knäpptysta och tänker att vi ska dö.
Men till slut stannar pärlan vid en grus väg.
Som tur var hände det inget med bilen eller oss de kunde gått riktigt illa men vi hade väldigt väldigt tur för en gångs skull hade jag tur! Jag blir helt förvånad.
Det enda som hände med pärlan var att de hänger lite gräs under bilen inte kostigt de så som vi fög ut på åkern i full fart.
Så idag va det Hanna som körde hela vägen hem från Fbg en lugn resa ;)
Ne nu ska jag äta tjaoo..


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0