Kvälls promenix .





Nu har familjen varit ute på en liten kvälls promenix.
Vi gick ut till ridhuset och titta på hästarna shit vad jag saknar hästar :(

Tycker jag har varit väldigt dålig med att skriva här nu dessa två dagar kommer nog inte hinna skriva så mycket imon heller för jag ska jobba då.
Usha vad trött jag kommer vara imon har ju nästan inte sovit nått inatt och kommer nog somna sent ikväll också och inte kunna sova ut imon på morgonen heller.
Jaja sova kan man göra i graven.
Ne nu ska ja sätta mig och flöta äta lite mera godis och bara slappa framför tvn.


 


Kommentarer
Postat av: anna

fint kort gumman

2009-06-21 @ 16:24:00
Postat av: Hanna

haha tack :) så såg håret ut på midsommar innan ja platta det ;)

2009-06-21 @ 18:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0