Lite försenad midsommar skrivning :P




Ojoj jag skrev visst inget här igår hann inte med det hade fullt upp hela dagen.
Igår va det midsommar då på morgonen så plocka vi blommor och pappa gjorde min midsommar krans, sen åt jag lite med familjen.
Sen åkte jag och Julia hem till Anna och börja förfesta Jag Anna Andrea och Pontus åkte vidare till en fest i kinna hos Jerrys klass kompis.
Där va Jerry,David,Wiik,Ecke,Ramin,Tintin och Micke.
Anna och Pontus och Andrea stannade inte så länge dom åkte vidare men jag stanna kvar och festade sen på morgonen ville jag inte vara kvar längre så jag tänkte ta bussen hem.
Bara det att jag fick gå hur långt som hellst och fick gå på motorvägen :O
När jag väl kom fram gick det inga bussar eller tåg inna klockan tio på morgonen och klockan va då fyra.
Så jag satta mig och vänta och vänta och frös, sen chansa jag på att ringa Julia och fråga om hon kunde hämta mig.
Och hon är så jävla bäst och kommer och hämtar mig klockan sju på morgonen i kinna älskar henne hon ställer alltid upp till hundra procent!
Tack gumman.
 Jag satt och vänta på bussen som aldrig kom i tre timmar ute i klänning så vi får vell se om jag blir sjuk nu för de va jävligt kallt.
Nu sitter jag här och väntar på mamma och pappa, dom kommer snart hem med pizza mumma!
Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0