Måndag..


Fint kort på mig och Julia när vi va 15 :P


Halllo...
idag är det måndag gott folk det betyder att idag va de första dagen på H&M för mig det gick bra och alla var väldigt trevliga :)
Hoppas allt går likabra hela veckan.
Väldigt mycket och komma ihåg bara och det är hur stort som hellst så om jag går där själv så kommer jag tappa bort mig.
Det är så jävla varmt idag också kvavt som bara den !
Men vad gör de när man vet att man åker på tors då bär de av på festival för att titta lite band och umgås med min bästa vän det är behövligt jag saknar henne ju! :D
Jag längtar så jävla mycket nu :D:D wiho wii.
Och nu va jag i knalleland och hittade den tredje Twilight boken tumme upp!!
Ne usha nu kan ja inte skriva mer kan inte vara vid datan det blir så jävla varmt..
tjaao!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0