Mc :D





Skorna passar in ;)

Nu har jag varit ute och åkt mc med pappa :D
Vi åkte till boråstorpet och lite andra ställen de va mysigt de va första mc åket detta året.
Har ju kunnat åka med innan eftersom pappa åker mc året runt men ja tycker de har varit lite för kallt för min del men nu så nu va de dax kände jag.
De kanske inte är alla som vet de men jag har typ åkt mc hela livet pappa har alltid haft mc och de är han stora intresse så när jag föddes byggde pappa en sidovagn till mig som jag kunde åka i.
Så där satt ja som ett åring och åkte i min sidovagn med glasögon ja va riktigt cool.;)
Sen byggde pappa en egen lite mc till mig men den våga jag inte åka på för jag tyckte den lät för mycket så den hade jag inne och satt och åt på istället, Fridas bror körde den någon gång.
Jag brukade också ofta vara med pappa på klubben den mc klubben han va med och starta de tyckte jag var kul så klädde jag alltid ut mig till hans kompisar och måla mustars och låna pappas skinnväst.
Sen blev jag äldre och då fick jag åka med bak på mcn men då sommna jag bara helatiden så mamma och pappa fick spänna fast mig med en rem runt mig och dom så jag inte skulle rammla av i farten.
Men nu har jag lärt mig att hålla mig vaken så detta va årets första åk :)
 


Pappa vid boråstorpet :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0