Midsommar?!?






Hur blir det på midsommar?
De e många som undrar de, allra minst jag :P
Men jag känner såhär nu att jag vet inte ens om jag har råd att åka någonstans på midsommar nu och jag känner mig inte jätte ledsen för att inte åka iväg heller.
För jag måste spara pengar till våran tripp i juli när vi ska på festival och även lägga undan pengar till bartenderskolan.
Så just nu känner jag hellre för att vara hemma i borås och fira midsommar med Julia för de har jag verkligen velat nu ett tag och detta årat SKA vi fira tillsammans.
Och man behöver ju faktiskt inte åka iväg för att fira in sommaren de går faktiskt prima att göra de även här i borås för om jag ska vara ärlig har midsommar alltid varit roligas i borås för mig :)
Så vi får se vad som händer men jag har inga pengar att åka iväg och om inte Julia kan åka iväg stannar jag här hemma :D
Nått jag vet är att jag vill göra en midsommarkrans så stora planer har Hanna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0