Min vanliga tur :P




Det gick inte så bra för oss med våran vattengympa :(
För en gångsskull hade jag och Linda verkligen orkat oss till badhuset tillsammans för att gå på vatten gympa, alltså Linda brukar ju träna där annars men vi har sagt så många gånger innan att vi ska gå på vattengympa tillsammans men de har aldrig blivit av.
Men nu när det väl blev av tror ni inte vi kommer dit då och de ser as mörkt ut så står det en stor lapp på dörren att dom renoverar.
Jaja inget att göra åt tänker vi och Linda kommer istället med en bra ide att vi ska åka och spela bowling istället träna armarna lite ;)
När vi kommer till bowlinghallen säger en sur tant att de stänger nu så då va de bara att vandra ut till bilen igen.
Då kommer vi och tänka på att de finns ju faktiskt ett badhus i sandared också så vi brummar dit.
Känner på dörren och blir glada att det är öppet men när vi kommer in ser vi att alla pooler är tomma alltså inget vatten i :O
Dom renoverade antagligen där också så tillslut åkte vi till sjön i sandared och kännde på vattnet sen åkte vi hem,
Så de gick inte så bra för mig att träna i dag heller.
Imon där emot ska jag göra ganska mycket saker.
Jag ska handlar åt hela familjen de kommer ta ett jävla tag sen ska jag till läkaren och se om dom kan operera min läpp så kulan på den går bort efter det ska jag fixa malin till hennes skolavaslutning sen ska jag sola.

 ska försöka hinna med att gå eller cyckla lite också tänkte jag.
Och på fredag tar många studenten jag tycker synd om dom om dom ska behöva ha såhär dåligt väder som det är nu för vi hade verkligen kanon väder när vi tog studenten.
Men men bara det inte regnar går det vell bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0