Nani..



Min dröm :D

Ne nu ska jag lägga mig och läsa Carolina Gynnings bok igen detta är andra omgången jag läser den tycker den e riktigt bra.
Det är så kul att läsa om hennes äventyr jag vill också ha så kul så nu blir de till att börja leta jobb utomlands så sticker ja och Linda sen vi börjar nog i London sen får vi se vart de bär av :)
Men väldigt tråkigt att Julia inte kan hänga med vill ha med henne också och Tess :(
Hoppas verkligen de blir så för de e verkligen dessa åren man ska leva och hitta på kul saker i livet.
Imon blir de jobb ni som ser mig på jobbet kommer se mig i mina extreemt heeta jobbar bralls och tröja :P
Svarta jobbar byxor med stora fickor på jag ser ut som fan i dom men de är värt att se ut som fan när man tjänar pengar på de :)
NU ska Hannis nana,

Natti natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0