Natti natti !



Nu ska jag nana som dom på bilden:) Men dock själv med sälle bara.


Dax att sova nu kanske så man är utvilad tills imon så man kan visa upp sin bästa sida.
ska nog läsa lite i flickan som lekte med elden, så man kommer ur den boken snart också.
Sen vill jag läsa den nya Twilight boken också eller a den boken som kommer  ut på film snart.
Titta om den fanns på maxi men hittade inte den där.
Fan vad jobbigt det är ibland när man har körkort utan bil:S imon går det inga bussar som passar in på när jag ska vara på H&m och jag vill ju inte direkt komma försent till en arbetsintervju.
Jag kan ju låna Malins moppe och åka dit men ja kan inte köra moppe längre och vill absolut inte göra det bland trafik då :O
Och även om jag har sjussat henne mycket nu till viskafors så vägrar hon sjussa mig :(
Så Linda är snäll och lånar ut sin bil så jag går och hämtar den imon morgon och åker dit så jag kommer i tid.
Tack Linda! :D
Jaja nu ska jag sova sov gott folket !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0