Räkna matte nuu!!


Haha!!


Tralala idag har jag jobbat hela dagen känns som de va bra att jag gjorde något nyttigt idag.
De e först nu jag kommer hem, för idag har jag inte gjort annat än att stressa.
På jobbet streassa jag sen stressa ja hem och fort iväg till kalas, Fia min kusin fyller 18 idag :D GRATTIS..
Och nu efter ett tag är jag hemma och tar de lungt ska la sova snart eller nej de ska ja inte.
Jag ska räkna hur mycket pengar jag kommer att ha efter "allt" jobbande på eko i sommar se om jag kommer ha pengar att åka till barskolan eller vad säger jag, inte om jag kommer ha pengar utan NÄR jag har pengar!!
Jaja nu ska ja räkna sen titta tv pussis....

Kommentarer
Postat av: Liiime

Haaannna jag kan inte tänka på någonting annat än bartender nu. tänk att vi ska bli de :D att vi ska åka utomlands och de är rätt snart :D:D:D jag vill börja packa nuuuuuu! haha. ska leta upp massa budgetmat vi kan leva pååå!

2009-06-13 @ 01:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0