Regn idag ovanligt?




Usha dett va den enda bilden ja kunde hitta på mig och Anna.. sletna japp!


Nu har jag varit på arbetsförmedlingen klockan tio.
Jag hade fått en ny tjej hon var mycket myckt bättre hon är väldigt lätt att prata med den andra tanten jag hade innan på arbetsförmedlingen känndes det inte alls bra med.
Men hon sa iallfalla att jag hade bra utbildning och jobb erfarenheter av det jobbet jag vill ha så det skulle nog inte bli allt för svårt att få ett jobb som ja vill ha framöver.
Det känns ju skönt allafall.
Fy fan vad det regnar ute då jag va piss blöt när jag kom hem stora vatten pölar i skorna och byxorna va dränkta usha usha.
Men nu har jag tak över huvudet igen de är gott det men ja har jätte ont i huvudet nu inte alls kul hoppas det försvinner snart.
Just det imon är det midsommar :)
Kommer vell säkert bli lika "underbart"  väder imon antar jag men vad gör det när man har bestämmt sig för att ha en as bra midsommar hemma i borås? :D
Ja tror ja kommer ha det skit kul imon jag och Anna har planerat ihop massa mys, vi ska köpa jordgubbar och dricka gott och bara ha de allmänt gott.
Vi ska till wiik på fest och partaja med vännerna :) hoppas Julia vill följa med också men om hon inte vill de förstår jag henne om hon också vill fira på kusten som alla andra.
Vi ska börja festa tidigt så det blir en lååång dag:D, på morgonen ska jag gå ut med pappa och göra midsommarkrans det gjorde vi alltid innan när jag va liten så det ska bli mysigt att göra det igen :D
Just det ja skippar nog att gå fem kilometarn idag för vädret :(



Kommentarer
Postat av: Pappi

Det skall bli en riktigt najs midsommarkrans till lilla Hanna

2009-06-18 @ 16:55:22
Postat av: Hanna

haha ja det hoppas jag en fin med massa blommor :D

2009-06-18 @ 17:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0