Regnet gick över :D



en sleten hannis utan smink :P


Titta jag ser det lysa jag ser det lysa det var vell roligt tjo ho! nu kommer sommarn nu kommer sommarn.
Ne kanske inte sommaren men det regnar inte längre tummen upp!
Nu har jag läst lite till i boken det är så störande när jag börjar läsa en bra bok för ja kan inte sluta läsa och då tar ju boken slut så fort :(

Vi va och åt buffe idag också det va gott men jag va inte så hungrig så jag åt bara en gång annars brukar jag hämta massa :p
Och sen va det ju så fint väder så de blev att jag kunde gå min fem kilometare ändå wohoo :D
Så nu är jag hemma från den och snart kommer Julia och hämtar mig vi ska en sväng till Lotta ska hälsa på små hästarna och Jolly jag saknar dom små liven ju!
Saknar även hela stället och lotta så det ska bli skönt att hälsa på lite :)
Nu ska jag åka skriver nog ikväll igen tjaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0